вторник, 21 октября 2014 г.

MINUTUL DE SHOPPING #ANEWBEGINNING

Although in this post I wanted to tell you how the night was white creators and designers of the product, first I want to talk about a very important new beginning for me.

As I said here, I have not read the horoscope for the month of October 2014, but I think it would sound like this:

VIRGO: "Professionally you will have a full moon, efforts and your work will pay off in the end. Prepare for a new head start. "
Pentru ca evenimentul la care am participat in weekendul care tocmai a trecut s-a numit Noaptea alba a creatorilor si designerilor de produs, am ales sa port o fusta semnata de o tanara talentata, careia ii place sa se joace cu hainele, sa le modifice si sa le adauge note moderne si interesante –Delia Tugui. Imi place enorm imprimeul fustei, precum si dantela aplicata in partea de jos a acesteia, iar forma conica si lungimea midi, o fac sa arate intr-un mare fel! Pentru a echilibra nota eleganta conferita de aceasta fusta, am purtat in partea de sus o bluza tip baseball cu umerii supradimensionati, in final obtinand un look sporty chic tare drag mie.


Комментариев нет:

Отправить комментарий